mardi 11 novembre 2014

Interfejs elm 327

Interfejs elm 327

Radość zakupów i bezpieczeństwo dzięki . See how conveniently you can diagnose driver parameters in your car and erase Check Engine errors using. ELM3Bluetooth KASOWANIE BŁĘDÓW. Części samochodowe Osobowe. Warszawa, Ursynów dzisiaj 14:05. Interfejs OBDprawdziwa wersja 1. Przed zakupem interfejsu sprawdź dokładnie jaki protokół.


Interfejs elm 327

Niezbędne i niezawodne urządzenie dla mechaników. Niezależnie od tego czy dokonują napraw . Instrukcja Obsługi wsparcie. Po podłączeniu interfejsu . Urządzenie wyposażone jest w przycisk POWER z autowyłącznikiem (30min), dzięki czemu nie . To ja zapytam tych co mają cały czas wpięty ob mam icar czy po przekręceniu zapłonu włącza wam się automatycznie obd?


Umożliwia diagnostykę, pomiary, odczyt błędów. Obsługa z komputera lub przez aplikację na smartfon Android. Prezentowany produkt umożliwia łatwą . ELM 3VGATE ile są warte tanie interfejsy ! Piston to polska aplikacja, przeznaczona do odczytywania danych diagnostycznych z komputera samochodu.


Aplikacja wymaga adaptera OBD II Bluetooth . Najpopularniejszy interfejs diagnostyczny! Wbudowany moduł Bluetooth - pozwala na . List made thanks to the users of our Software . Adesktop 3Aquerybi_c= . Chciałbym kupić interfejs do mojej esilnik 2. Cześć, niedawno kupiłem interfejs elm 3, do tego aplikację torque. Cena: ~15zł z wysyłką Kliknij na obrazek aby przejść do strony produktu gdzie możesz dokonać zakupu. Najnowszy KONNWEI KW9BT 3. Do współpracy z telefonem Android , potrzebny jest interfejs na Bluetooth, a z telefonami Apple interfejs. Witam jestem tu nowy ale już coś w autku dłubałem może też coś tu wniosę, chciałem zapytać o interfejs bo znalazłem taki jak w tytule i . Do tego polecam interfejs mpm-com droższy ale ma większe możliwości (np. tryb pracy jako interfejs elm3lub kkl, elektroniczny multiplekser).


OBD OBD-II Car Auto Diagnostyka Bluetooth interfejs skanera Android – sprzedaż produktów w niskich cenach w katalogu towarów z Chin. Scannner OBDII diagnostic outil; Compatible avec la plupart voitures connues; Soutenir les protocoles OBD-II ISO15765-(CAN) .

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire

Remarque : Seul un membre de ce blog est autorisé à enregistrer un commentaire.

Articles les plus consultés